"" Purple Area: Spabad i trädgården

lördag, november 01, 2014

Spabad i trädgården

Den här sommaren satte vi upp ett bubbelbad, sk spabad, i trädgården. Ni som följt mina ledare i Metro Bostad under våren vet att jag egentligen var emot det här från början, men blev nedröstad av resten av familjen. "Klart vi ska ha en jacuzzi" sa tonåringarna. Letade länge efter en smart idé hur jag skulle få det hela att smälta in och hittade sen en jättebra lösning hemma hos hos Lise-Lotte som har butiken Nydahl i Skanör, där de sänkt ner badet i trädäcket och sen byggt in det med spaljéer runt. Inspirerad av detta har vi nu gjort något liknande och jag tycker det blev rätt bra, eller kommer att bli bra när jag får fart på växterna runtomkring. Till höger om badet har vi sen byggt ytterligare ett "bås", där vi nästa sommar ska bygga ett utekök.












































Foto Purple Area

2 kommentarer:

I min smak sa...

Hej Susann
Du har verkligen en trevlig blogg. Jag gillar dina egna bilder från ditt läckra hus och den fina gården allra mest. Ha en trevlig fortsättning på helgen!
Susanne

purple area sa...

Tack snälla, Susanne, så kul att du gillar det!!

Trevlig söndag du med!

/Susann

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...